Budowa marki na bazie stylu życia

Budowa marki na bazie stylu życia

W dzisiejszych czasach praktycznie w każdej dziedzinie konkurencja jest ogromna. Można śmiało stwierdzić, iż na kliknięcie myszki. Konsument jest atakowany wręcz reklamami najróżniejszych produktów. Ma dostęp do nieskończonej ilości informacji. Bardzo często przed zakupem danego produktu zagląda do sieci aby sprawdzić cenę i opinię innych konsumentów.

W jaki sposób w takim gąszczu informacji i produktów trafić do klienta i zatrzymać go przy sobie na dłużej? Specjaliści od marketingu mają jednoznaczną odpowiedź – należy stać się częścią jego życia.

Klient, który otrzymuje produkt, z którym nie jest w żaden sposób związany, bardzo szybko z niego rezygnuje, traci zainteresowanie. Bardzo często większą wartość ma dla nas niedrogi prezent, z którym czujemy się emocjonalnie związani, niż drogi przedmiot, który nie budzi w nas sentymentu.

Świetnym przykładem tego typu działań marketingowych jest postać Roberta Kupisza. Rozpoczął swoją karierę opierając się na subkulturze muzycznej, odnosząc przy tym ogromny sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*

Powrót do góry