Pozycja blogerów modowych w świecie mody

Blogi modowe już nie są tylko zabawą dla amatorów mody. Z roku na rok stają się coraz poważniejszą instytucją poważaną zarówno w środowisku modowym jak i dziennikarskim. O przychylność blogerek modowych coraz częściej zabiegają specjaliści od marketingu. W relacjach z pokazów mody ich nazwiska pojawiają się obok największych znawców branży.

Aktualnie blogerki modowe traktowane są wręcz za ikony dobrego stylu. Zapraszane są na najbardziej prestiżowe pokazy mody i często sadzane w pierwszych rzędach. Projektanci czy organizatorzy modowych imprez, odkrywając siłę internetowych blogów o modzie, często zabiegają wręcz o obecność modowych blogerek. Ich opinia jest równoznaczna z opiniami profesjonalnych dziennikarzy piszących dla największych modowych magazynów, takich jak Vogue czy Harper’s Bazaar.

Blogerzy ze swoich nazwisk zaczynają tworzyć marki. W rolach ekspertów mody zapraszane są do programów telewizyjnych. Doradzają telewidzom jak się ubrać czy  komentują pokazy mody. Stają się celebrytami, aktywnie uczestniczącymi w świecie medialnym.

Poza tym blogowanie stało się poważnym biznesem, z którego utrzymuje się większość blogerów. Nie ulega jednak wątpliwości, iż żeby przebić się w tym biznesie, nie wystarczy zrobić kilku zdjęć stylizacji i wrzucić do sieci. Do tego trzeba mieć po prostu talent do biznesu.

Recommended For You

About the Author: Pandora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*